Over mij
Lida Slootjes
Mijn naam is Lida Slootjes
Professional Organizer en Budget Coach
De opleiding tot Professional Organizer heb ik met succes afgerond en ben er direct met veel enthousiasme mee aan de slag gegaan. Naast Professional Organizer ben ik ook werkzaam bij de Gemeente Utrecht. Bij de Gemeente is plannen en organiseren een onderdeel van mijn werkzaamheden.
Even een stukje terug in de tijd. Lange tijd gewerkt in het bankwezen en daar heel veel kennis opgedaan. In de loop der tijd diverse opleidingen gevolgd, waaronder het stijlen van interieurs en tuinarchitectuur.
Variatie in mijn werk is wel mijn ding. Het kriebelde al langer om als zelfstandig ondernemer aan de slag te gaan. En ja, dan sta je open voor ideeën, en ineens wist ik het! Ik word Professional Organizer.
Het plannen, organiseren en structureren is helemaal mijn ding, dus wat is er dan mooier hiermee mijn eigen bedrijf op te richten.
Ik heb mij goed verdiept in het ondernemerschap en ga de uitdaging voor 100% aan.
Klanten kunnen bij mij terecht
Of het nu gaat over het opruimen van een kast, lade, keukenkastjes, of het (her) inrichten van een ruimte
Administratie op orde brengen voor particulieren maar ook voor zakelijke klanten
Verhuizingen
Mijn specialiteit ligt op het gebied van verhuizingen. Door de jaren heen vaak verhuisd, ben ervaringsdeskundige.
Ook heb ik verschillende mensen mogen helpen met hun verhuizing en de voorbereiding daarvan, dit was tot ieders tevredenheid. Ik heb ook eens iemand geholpen die op het moment van de verhuizing zelf op vakantie was. Door van tevoren alles goed te hebben doorgesproken en een plattegrond te maken van de nieuwe woning verliep de verhuizing perfect en kwam alles op de afgesproken plek terecht.
De meeste mensen zien enorm op tegen een verhuizing, weten niet waar te beginnen en daardoor veel stress hebben. In tegenstelling tot de meeste mensen is verhuizen echt mijn ding, ik word er gelukkig van. Dit heeft natuurlijk alles te maken met, hoe organiseer je dit, welke plannen moet er worden gemaakt. Wanneer begin je met inpakken, waar begin je, wat moet er allemaal geregeld worden. Maar ook na de verhuizing, waar begin je met uitpakken, hoe richt ik in.
Door mijn klanten te helpen met het ontspullen geeft dat de klant rust in het hoofd en huis, waardoor er meer tijd is om leuke dingen te doen.
Is het tijd om op te ruimen?
Is het tijd om je financiën op orde te brengen?
Je hoeft het niet alleen te doen
Bel me 06-44220869, of vul het contactformulier in,
dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op.
(Vul het sommetje in om het formulier te versturen)